נעלי צעד שני (פעוטות) - באיזה שלב התפתחותי צריך לרכוש כאלה?

נעלי צעד שני (פעוטות) - באיזה שלב התפתחותי צריך לרכוש כאלה?

מתי הליכת התינוק הופכת יציבה יותר?

הליכה היא מיומנות מרגשת אותה רוכש הפעוט או הפעוטה שלך בהדרגה. אם בהתחלה הולכים פעוטות על בסיס רחב בצעדים לא יציבים, הידיים מונפות למעלה או לצדדים כדי לשמור על שיווי משקל וכפות הרגליים נוטות פנימה או החוצה, הרי שבהמשך מנח ההליכה משתנה. הפיסוק בין הרגליים קטן, הנפות ידיים במקביל לתנועות הרגליים מצטרפות להליכה, ותשימו לב שמתבצעת דריכה על העקב. הפעוט שלך מתחיל ללכת מהר יותר ובצעדים גדולים יותר, וזה בדיוק הזמן לנעלי צעד שני.

נעלי צעד שני (פעוטות)

לאחר שההליכה מתבססת והופכת ליציבה יותר מצטרפים לרפרטואר של הפעוטות ריצות וקפיצות והפעילות הופכת לאינטנסיבית יותר (כן, אין ספק שתמצאו עצמכם מתרוצצים הרבה יותר מבעבר…).  בשלב זה שרירי כף הרגל מתחילים להתחזק ומתחילה להתפתח קשת בכף הרגל, אבל כפות הרגליים עדיין לא מתקרבות לאלה של מבוגרים. המעבר בין הליכה מתנדנדת להליכה בטוחה קורה מהר, ובשלב הזה הפעוט שלך יזדקק לנעליים קלות וגמישות שיאפשרו לתנועת כף הרגל להתפתח באופן טבעי אך גם יציבות ומעט יותר מובנות שיתמכו בשיווי המשקל המתפתח שלו. נעלי צעד שני מיועדות לפעילות אקטיבית מוגברת וצריך שישמרו על כף הרגל של הפעוט בזמן שהוא הופך לפעיל יותר. 

מה חשוב לדעת בזמן בחירת נעלי פעוטות (צעד שני)?

  • יש להקפיד למדוד את כף רגלו של הילד, ניתן להיעזר בטבלת המידות כאן

  • חשוב לבחור נעליים גמישות המסייעות לתנועה נוחה ובריאה של כף הרגל

  • מומלץ לבחור בנעל מעור רך ואיכותי שהינו חומר טבעי ונושם

  • כדאי שלנעל תהיה תמיכה לעקב בצורת רפידה רכה בחלקה האחורי ליציבות

  • נעליים עם רצועת סגירה מתכווננת או שרוכים גמישים יבטיחו נעילה נוחה ובטוחה.

    מבחר נעלי הפעוטות של Old Soles עונה על כל הצרכים האלה, הן עשויות מעור רך, עם סוליות גומי גמישות, קלות משקל ובעלות תמיכת קשת. ילדים קטנים יכולים ליהנות מהרפתקאות יומיומיות בנוחות ובסטייל כשהם מתקדמים לשלב ההתפתחותי הבא.

    וטיפ אחרון מאיתנו :)

    כשאתם באים לרכוש אונליין שתפו את הפעוט או הפעוטה בחוויה! תנו להם לבחור את הצבע או את הדגם אליו הם הכי מתחברים, תמיד יש אפשרות לאפשר בחירה מבין שני דגמים וצבעים שאתם אוהבים וחושבים שיתאימו. ההתרגשות כשהחבילה תגיע אליכם הביתה תהיה גדולה וקיים סיכוי טוב שהפעוט ירוץ לנעול את הנעליים שבחר בעצמו!