סנדלי צעד ראשון - כדאי או לא כדאי?

סנדלי צעד ראשון - כדאי או לא כדאי?

נעלי או סנדלי צעד ראשון?

הגיע הרגע המרגש והפעוט שלך כבר הולך בצורה מאוזנת ובטוחה באופן עצמאי, בבית ומחוצה לו, והחום עולה (גם מהתרגשות וגם כי הקיץ הגיע…) - מה הכי חשוב לקחת בחשבון לפני שרוכשים לו נעליים? נעלי צעד ראשון נועדו לשמור ולהגן על כפות הרגליים הקטנטנות והמתוקות של הפעוטות שלנו מפני משטחים חמים (הידעת שאספלט ודשא סינטטי יכולים להגיע לטמפרטורה שעלולה לגרום לכוויות?!), להגן מפני חפצים חדים כמו זכוכיות, אבנים או מסמרים חלודים וגם מפני נפילות. נעליים סגורות נחשבות למומלצות, אך בגלל האקלים החם בישראל מומלץ לרכוש לפעוט נעלי צעד ראשון באיכות גבוהה כדי שהוא לא יזיע וכף רגלו תישמר מאווררת. 

מחפשים סנדלי צעד ראשון בנים, או צעד ראשון בנות ולא יודעים במה לבחור?

 סנדלי צעד ראשון של חברת סולטווטר האמריקאית מלווים פעוטות החל מהצעדים הראשונים כבר למעלה מ-70 שנה. אלו הם סנדלי בנים וסנדלי בנות המיוצרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ומאפשרים לכפות רגלי הפעוט את הגמישות הנדרשת להתפתחות בריאה, לצד הגנה מלאה וסטייל מלא במתיקות.

נוחות - סנדלי סולטווטר מותאמים למבנה האנטומי של כף הרגל והם מאוד קלי משקל, כנדרש מנעלי צעד ראשון. הם מיוצרים מעור רך שאינו פוגע בעור העדין של הילד ומאפשר לו לנשום ולהיות מאוורר. הסוליה, המאפיינת את סנדלי סולטווטר, עשויה חומר עמיד המהווה בסיס יציב להליכה והגובה שלה מגן על האצבעות הקטנות מתנאי הסביבה. הסוליה שטוחה וגמישה במעט, עם חספוס המאפשר אחיזה במשטחים וכך משפרת את תחושת הביטחון של הפעוטות בצעדיהם הראשונים. בנוסף, לסנדלים אבזמים מתכוונים להתאמה אישית של כל כף רגל צרה או רחבה, וההתאמה הזאת מונעת נפילות ומבטיחה נוחות מקסימלית.

דגם הסיילור מבית סולטווטר

איכות - סנדלי סולטווטר מיוצרים מעור איכותי ועמיד למים, ובעלי אבזמי אל חלד הניחנים בעמידות גבוהה. פנים הסוליה עשוי אף הוא עור ללא בליטות או תפרים בולטים והסנדלים מיוצרים בטכנולוגיה אמריקאית של הדבקה כפולה לאחיזה חזקה במיוחד של רצועות עור. העמידות שלהם מוכיחה את עצמה ולקוחות חוזרות רבות יעידו שהם מחזיקים מעמד עד לרגע שצריך להחליף אותם, לא בגלל בלאי שנגרם מהשימוש התכוף, אלא רק כי מידת כף הרגל גדלה.

דגם הסרפר המתקתק

עיצוב - סנדלי סולטווטר מאופיינים בסגנון קלאסי ונצחי, שממשיך להיות רלוונטי ואופנתי לאורך שנים. השילוב של העיצוב, בנוסף לעובדה שהם מתנקים בקלות הופכת אותם לסנדל המושלם ליום יום, לטיולים בחוץ, לטיולים על שפת הים ואפילו לאירועים חגיגיים. הסנדלים מגיעים במגוון רחב של סנדלי בנים ובנות בדגמים וצבעים ושובים את ליבם של בנות, בנים והורים כאחד.

דגם הסוויטהארט האהוב