סנדלי בנות וסנדלי בנים - ומה שבינהם

סנדלי בנות וסנדלי בנים - ומה שבינהם

סנדלי סולטווטר לילדים.ות הם כבר מזמן שם דבר, נוחים להפליא ותמיד מושכים את העין

סנדלי סולטווטר מתאימים החל מהצעדים הראשונים וילוו את הילדים שלך אפילו עד גיל ההתבגרות אם תרצו בכך (החל מסנדלי צעד ראשון, דרך סנדלי צעד שני ועד סנדלים וכפכפים לנערות ואפילו לכן האימהות). בין אם הילדה שלך מעדיפה סנדלי בנות בורוד פוקסיה עם עיטורי לבבות או מעדיפה את הסנדלים שלה בכחול נייבי רגוע, ובין אם הבן שלך יסכים לנעול רק סנדלי בנים בצבע שחור או אולי בעצם יעדיף צבעים חיים כמו צהוב  (או אפילו ורוד!), ובין אם את אוהבת רק סנדלים אופנתיים בצבע כאמל היסטרי - סנדלי סולטווטר מגיעים במבחר צבעים ומתאפיינים בעיצוב יוניסקסי קלאסי ועל-זמני, וככאלה נותנים מענה לכולם!

בנוסף לצבעוניות המגוונת, סנדלי הילדים של סולטווטר עשויים עור איכותי ורך שלא פוצע את העור העדין של כפות הרגלים בגימור מט או מבריק ובמגוון צבעים משגע, שגם הורים אוהבים. כי הרי רובנו נהנים בסופו של דבר לראות את הילדים שלנו מתרוצצים בסטייל שרק נרצה להשוויץ בו, בין אם זה בדרך לגן, בטיולים, על שפת הים או במפגשים משפחתיים.

סנדלי ילדים של סולטווטר מגיעים עם אבזמי אל חלד התורמים להתאמה מקסימלית של הסנדלים לכפות רגליים קטנות והם יותר עמידים מכל סוג סגירה אחר. גם אם יש ילדים שיתקשו בתחילה בסגירה עצמאית של האבזם, מומלץ להדגים להם ולתת להם זמן ללימוד המיומנות החשובה הזאת, כי ילדים בהחלט מסוגלים לכך וזאת מיומנות ששווה לטווח הארוך להשקיע בלימוד שלה, גם מגיל צעיר מאוד (בדומה למיומנות קשירת שרוכים, או קריאת שעון).

מעבר לעיצוב מדובר בסנדלים סופר איכותיים ועמידים, שאפשר אפילו להיכנס איתם למי ים או מים מתוקים (מה שהופך אותם למושלמים לבילוי על שפת הים ואפילו לטיולים), ופלוס נוסף הוא שהם מתנקים בצורה קלילה ובלתי תיאמן. אז בין אם חיפשת סנדלי בנות מתקתקים, סנדלי בנים קלאסיים, או סנדלי יוניסקס באיכות הכי טובה שיכולה להיות, המבחר העצום של סנדלי סולטווטר יאפשר לך למצוא בדיוק את מה שחיפשת! 

לקולקציית סנדלי הילדים והילדות המלאה >>> כאן