נעלי צעד ראשון לתינוקות Old Soles -אולד סולס

נעלי צעד ראשון לתינוקות Old Soles -אולד סולס

אחת מאבני הדרך המרגשות בהתפתחות התינוק או התינוקת שלך היא ראשית ההליכה! נעלי צעד ראשון האיכותיות של אולד סולס מאפשרות לכפות רגלי התינוק חופש תנועה וגמישות הנדרשים להתפתחות בריאה, לצד הגנה מלאה וסטייל מלא במתיקות.

 לקולקציית נעלי צעד ראשון מבית המותג אולד סולס המלאה>>> כאן

מתי?

כל ילד הוא יחיד ומיוחד בעל קצב גדילה והתפתחות ייחודיים משלו. רוב הילדים מתחילים את צעדיהם הראשונים בסביבות גיל 9-19 חודשים, ולמרות שזה ממש מפתה אין צורך לרוץ ולקנות נעליים מיד עם הצעדים הראשונים. כיום ידוע שהליכה יחפה מומלצת ביותר מאחר והיא עוזרת לאיזון ולחיזוק שרירי הרגליים, וגם מאפשרת לתינוק ללמוד את הסביבה ולחוש את העולם שסביבו בצורה ראשונית. לתחושתיות יש משמעות עבור התפתחות התינוק וצריך לאפשר לו להרגיש משטחים שונים כמו רצפה, אדמה, דשא, חול וכו'. אז מתי כן לקנות נעלי צעד ראשון? הצורך עולה כשהילד כבר הולך גם בחוץ כשקר מידי, חם מידי, ויש חשש לפגיעות מעצמים מסוכנים כמו אבנים חדות, זכוכיות, מסמרים חלודים וכו'.

למה?

כאמור, מומלץ לקנות נעלי צעד ראשון לפעוט שכבר הולך עצמאית ובאופן יציב גם מחוץ לבית. ועכשיו עולה השאלה למה חשוב לשים לב בקניה הראשונה. ריכזנו עבורך את הנקודות החשובות ביותר:

✔️ הדבר החשוב ביותר - הנוחות: שימו לב שהילד מסכים ללכת עם הנעליים והוא לא הולך איתן מוזר ו/או מבקש לחלוץ אותן אחרי כמה רגעים

✔️ הנעל - כולל הסוליה - צריכה להיות מחומר רך וגמיש על מנת לאפשר את המשך ההתפתחות הטבעית

✔️ חשוב לקנות נעל קלה שתאפשר לפעוט לנוע בקלות

✔️ שימו לב כי לנעל יש סוליה מחוספסת למניעת החלקה ולשיפור היציבה

✔️ הנעל צריכה להיות מחומר טבעי ונושם בעדיפות לעור רך, שכן עור קשיח עלול לגרום לפציעות

✔️ לנעל לא צריך להיות עקב וכן צריכה להיות רפידה שטוחה ללא שקעים או הגבהות
✔️ הקפידו על מידה מתאימה - נעליים גדולות מידי עלולות לעכב את ההתפתחות פשוט כי הן לא נוחות להליכה והילד בעצם לא לומד איך לאזן ולייצב את עצמו. 

✔️ ברכישת נעלי צעד ראשון אונליין יש לקחת בחשבון את טבלת המידות ולעבוד לפי הוראות היצרן להתאמה מירבית
✔️ בחורף משיקולי נוחות ויעילות נמליץ על נעלי עור שקל לנקות גם מבוץ
✔️ אספקט נוסף וחשוב הוא הנוחות שלנו ההורים - וודאו שנוח לכם לנעול לפעוט את הנעל במשך זמן סביר, ואולי אפילו שבהמשך יהיה לו קל להתנסות ולנעול אותן בעצמו.
✔️ הדבר האחרון בשיקולים הוא היופי של הנעל. לשמחתנו במקרה של נעלי אולד סולס זה לא המקרה והיופי של הנעל לא נופל מהנוחות והאיכות שלה. מבחינה פרקטית הכי משתלם לרכוש נעל שהיא גם נוחה וגם יפה ומתאימה גם ליום יום וגם לאירועים מיוחדים.

 

דגם Love-ly מבית אולד סולס

נעלי צעד ראשון של המותג האוסטרלי המוכר אולד סולס יעניקו לפעוט או לפעוטה שלכם תחושת ביטחון ויציבות, ויעניקו לכם, ההורים, שקט נפשי. ומה אחרי שרכשתם נעלי צעד ראשון? תנו לפעוט לצאת, לחקור את העולם ולצבור חוויות חדשות ומתוקות! ואם אתם מזן ההורים המתעד, אל תשכחו לתייג אותנו באינסטגרם :)